پسر داییم تو کنکور ۱۰۰تا مونده به آخر شده بعد داییم شیرینی پخش کرده به داییم میگم چرا خوشحالی حالا؟ گف آخه فک نمیکردم ۱۰۰نفر از این خنگ تر باشن !

ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر / به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر .

بچه که بودم وقتی اجازه ی کاریا می خواستم مامان بابام منو عین توپ به هم پاس میددن اما یه کلمه نمی گفتن نه شما هم همین طور بودید؟!! فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل تگعد تگوم الناس تحچی ابجمالک وتسکر تطیح ابساع لو مر خیالک مردم در جمع و در خیابان از زیبایی تو صحبت میکنند/وهنگامی که سایه ای از تو ببینند مستانه به زمین می افتند

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

یکی از غذاهای مورد علاقه داداشم تو این فصل نون و هلو با دوغ هستش!خداوکیلی موندم چی بگم. سایت خرید شارژ رایتل درد دلهایت را به هیچ کس نگو ، چون یاد می گیرند چگونه دلت را به درد آورند.

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

امروز خیلی عجله داشتم،اومدم پیرهنمو پوشیدم دیدم هیچ کدوم از دکمه هاش نیست،به مامانم میگم چرا موقع شستنش دقت نکردی که دکمه کنده نشه،دیدم مامانم داره بر و بر نگام میکنه.داداشم گفت مهندس! پیرهنتو برعکس پوشیدی!! یعنی تو اون لحظه میخواستم زمینو گاز بگیرم:-)) کارت شارژ رایتل یه پسر عمو دارم اندازه نخود هم نمیشه،بهش میگم به بابات بگو برات زن بگیره،میگه من زن نمیخوام،دختر میخوام!تفاوت نسلها چقد زیاده. دلم به حال هم نسلیای خودم میسوزه،ماها چقد منگل بودیم قدیما!:-)

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

زندگی ساختن را یاد گرفته ایم اما نه زندگی کردن را ؛ تنها به زندگی سالهای عمر را افزوده ایم و نه زندگی را به سالهای عمرمان شارژ رایتل آنچه تو سالها صرف ساختنش میکنی، شخصی میتواند یک شبه آنرا خراب کند،با این حال سازنده باش

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست

خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن بی اعتنایی هایم را جدی نگیر در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی . . .