خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

فروشگاه شارژ رایتل
ناگهان در کوچه دیدم بی وفای خویش را
باز گم کردم ز شادی دست و پای خویش را
گفته بودم بعد ازین باید فراموشش کنم
دیدمش وز یاد بردم گفته های خویش را

#مهدی_اخوان_ثالث
هیچ کس با من نیست
مانده ام تا به چی اندیشه کنم
مانده ام درقفس تنهایی
در قفس میخوانم
چه غریبانه شبی است
شب تنهایی من
#دلنوشته #عاشقانه #دلتنگی
فروشگاه شارژ رایتل ایتور

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
به چشم هایت بگو
آنقدر برای دلم
رجز نخوانند
من اهل جنگ نیستم
شاعرم
خیلی بخواهم گرد و خاک کنم
شعری می نویسم
آنوقت
اگر توانستی
مرا در آغوش نگیر ... !

★♥♥♥★

#درد_دل #عاشقانه
به غیر از آه دیگر کاری از من بر نمی آید

جسارت های مردانه که از زن بر نمی آید


#نفیسه_سادات_موسوی
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی شارژ رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل
شارژ رایتل هوا اگر سرد باشد
دوست داشتنی تر
بغلـــت میکنم
چتر که نداریم !!
چه خوب !!
یک دل سیر
باهــــــــــم
سرما میخوریم

❄️...
💖💖
شبتان سرد وبارانی
شب ‌خوش😋
سختی های روزگار ،
مثل ماشین لباسشویی هستند،
تو را میچرخانند ، می پیچانند و
درهم می کوبند ؛

اما در پایان، این تویی که
پاکتر و روشن تر و بهتر از قبل
خواهی بود!

@zendegijari💦💦
شارژ رایتل

سایت ایتور، ارائه دهنده خدمات پرداخت قبض، خرید شارژ ایرانسل، رایتل و همراه اول، خرید شارژ مستقیم، خرید گیفت کارت و آنتی ویروس، خرید شارژ برای وایمکس ایرانسل و پرداخت قبض جریمه

شارژ ارزان رایتل
آرامش پیامد اندیشیدن نیست
بلکه "آرامش" نیندیشیدن به گرفتاری ها و چالش هایی است که ارزش "اندیشیدن" ندارند
تو قرآن چقدر قشنگ نوشته:

غیر از "خدا" پناهگاهی مگر هست؟!

کجا میروی؟!

#خدا
خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور