پرداخت قبض جریمه با استفاده از سایت ایتور

پرداخت قبض جریمه
چرا از همون ماده‌ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن که چشمو نمی‌سوزونه تو شامپوی ماها استفاده نمی‌کنن؟!
چشِ ما چشِ سگه؟؟! خدایـــــــا ... 


از تو معجـــــزه میخواهم 

معجـــــزه ای بزرگ در حد خـــــدا بودنت

تو خـــود بهتر میدانــــی 

معجـــــزه ای که اشک شوقــــم را جاری کند 

ناامیـــــــد نیستم 

فقط دلتنگــــــــم ...! قبض جریمه آنلاین

پرداخت قبض جریمه بانک ملی

پرداخت آنلاین قبض جریمه
دم چشمهایت گرم

با آن دوستت دارم های عاشقانه اش..

از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید ....


#عاشقانه
#واقعیت واقعیتهای کوچک زندگی:

برخی خرسها حمله ی شان را با یک در زدن مودبانه شروع می کنند . . .


#واقعیت #حقیقت_تلخ #عاشقانه پرداخت اینترنتی قبوض جریمه

قبض جریمه

پرداخت اینترنتی قبض جرایم رانندگی
برایم در ردیف کسانے هستے کہ

بہ قــــــــــول" نیما "

یـــادت 'روشــــــــــنم ' مے دارد.

#واقعیت #واقعیت #واقعیت #حقیقت_تلخ #درد_دل #عاشقانه مادرم هیچوقت به من نگفت دوستم دارد

وقت نداشت
دستش همیشه بند بود
بند بستن بند کفشهای من
که گره زدن بلد نبودم
دستش بند دکمه ى روپوش خواهرم بود
بند مشقهاى برادرم

من اما دوست داشتنش را زنگ هاى تفریح در سیب قرمزى که ته کیفم گذاشته بود گاز میزدم ! سایت پرداخت قبض جریمه

قبوض جریمه

پرداخت قبض جرایم رانندگی
مامان بزرگم صد و بیست سالشه...

دو روز پیش خوابید
بیدار نشد چشاشو بستیم
و تشهد خوندیم براش!

بعد نیم ساعت بیدار شد!

فک کنم داشت
بروز رسانی میشد واسه یه قرن دیگه :| پرداخت قبض جریمه من درون چشم ِ تـــو
گم می شوم مدام ...

درست مثل کودکی بازیگوش
که در بازار ،
حواسش پرت می‌شود‌ به چیزهای
رنگین ،
براق ،
شیرین و
مبهوت کننده ... پرداخت اینترنتی قبض جریمه