روی فرش دلم جوهری از عشق تو ریخت ... امدم پاک کنم عشق تو را . بدتر شد ... خلاصه اینکه ... . . گند زدی به فرش رفت پی کارش.

خرید شارژ رایتل

رفته ای ؟؟؟ بعضی ها بهش میگن قسمت اما من تازگیها بهش میگم به درک . . . خرید اینترنتی شارژ رایتل وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛ متوجه میشی که جــــــای بعضیا ، الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ … اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده … !!

شارژ رایتل

اینقدر کــه برای “خـــر” کردن من سـعی کـردی بـرای خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتی حتمــا “آدمــــــ” میشدی کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم . . . خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم . . !

سایت خرید شارژ رایتل

خوش به حالشان !! خوش به حال اونی که … وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی : قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . . خرید کارت شارژ رایتل این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم همانند توست مرا ” دوست ندارد ” احساس ندارد ! اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست

فروشگاه کارت شارژ رایتل

به سلامتیه همه اونایی که دلشون هوای آغوش عشقشونو کرده... ولی جز زانوهای بغل کردشون و تنهایی ، هیچ مهمونی ندارن خرید شارژ رایتل لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم به این و آن ولی دل تنگم را،
حالا چه کسی می خواهد ؟!

همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که نتونسته جلوی موفقیت شو بگیره