شارژ همراه اول

طرح روز های گرم حرفی

در روزهای سرد زمستان همراه اول طرح روز های گرم حرفی خود را ارائه کرده است طرحی که با خرید یک شارژ همراه اول هزار تومانی می توانید از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه بهره مند شوید امیدواریم که با این شصت دقیقه مکالمه بتوانید دل دوستان خود را گرم کنید.

برای اینکه از جزئیات این طرح و همچنین نحوه ی فعال سازی و هزینه های آن به ادامه مقالمه مراجعه نمایید.

همراه اول خبر داد که طرح جدید همراه اول با نام «روزهای گرم حرفی» از دیروز برای تمامی مشترکین در سراسر کشور فعال شد ، این طرح یک طرح زمستانی همراه اول می باشد. برای استفاده از این سرویس نیاز به هزار تومان شارژ همراه اول دارید لطفاً برای حمایت از ما این مبلغ شارژ را از وبسایت ما تهیه نمایید.

بر اساس این طرح مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول با پرداخت یک هزار تومان و خرید شارژ همراه اول می توانند 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ای رایگان داشته باشند (دقت داشته باشید که اول میگه هزار تومان میگیریم 60 دقیقه رایگان صحبت کنید :D ) پس دقت داشته باشید که باید هزار تومان پرداخت نمایید.

به نقل از اداره کل ارتباطات این شرکت، مشترکین می توانند از این تخفیف از ساعت 7 تا 23 هر روز قابل استفاده است. در این طرح نیازی به برقراری یک تماس به مدت 60 دقیقه نمی باشد، و مشترکین می توانند از این 60 دقیقه در تماس متفاوت استفاده کنند. پس مشترکینی که تماس های داخل شبکه ی زیادی دارا می باشند می توانند از این سرویس به منظور صرفه جویی در شارژ همراه اول خود بهره ببرند.

طبق گفته های خود همراه اول هر یک از مشترکین در هر روز تنها یکبار مجاز با استفاده از این طرح می باشند که بلافاصله پس از انتخاب، این تخفیف برای مشترک اعمال می شود و هزینه ی آن یا از شارژ همراه اول مشترک و یا در صورت حساب او ثبت میشود. این تخفیف یک تخفیف همراه اول می باشد.

برای فعال سازی این طرح از یکی از روش های زیر استفاده کنید:

۱- ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۱۱۱
۲- ارسال عدد ۱ به شماره ۸۰۶۴
۳-شماره گیری #۳۳۶۱*۱۱۱* 

شما اگر یک ضرب ساده را با توجه به تعرفه های همراه اول برای سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور انجام دهید در می بابید که با استفاده از این طرح مشترکین اعتباری 3 هزار و 20 تومان در شارژ همراه اول خود و مشترکین دائمی 2 هزار و 420 تومان می توانند از تخفیف بهره مند شوند، با توجه به تعرفه ی دقیقه ای 57 تومان برای سیم کارت های دائمی و 67 تومان برای سیم کارت های اعتباری همراه اول.

مشترکین همراه اول توجه داشته باشند که همراه اول همچون بسته های تخفیفی گذشته ی خود راهکاری برای اعلام باقی مانده بسته خود در نظر نگرفته که ممکن است باعث افزایش هزینه ی قبوض مشترکین دائمی و تموم شدن سریع شارژ همراه اول کاربران اعتباری خواهد شد، پس در استفاده از این بسته ها دقت لازم داشته باشید تا دچار ضرر مالی نشوید.

از این قبیل مشکلات نیز برای طرح 55+5 همراه اول برای مشترکین رخ میدهد که در نتیجه منجر به اعتراض کاربران به پرداخت قبض صادر شده می شود .

این مشکل ممکن است که بیشتر گریبان گیر مشترکین دائمی شود پس نهایت دقت را برای استفاده از این سرویس داشته باشید.

منبع: روز های گرم حرفی با همراه اول