شارژ رایتل

رایتل از ابتدای شروع کار خود طرح ها و سرویس های فراوانی را برای کاربران خود به منظور صرفه جویی در هزینه های و شارژ رایتل آنها ارائه کرده است طرح هایی که با استقبال زیاد کاربران مواجه شده است از جمله طرح های رایتل می توان به طرح بینهایت این اپراتور اشاره کرد.

این طرح رایتل می تواند از مصرف شدن شارژ رایتل شما جلوگیری کند استفاده از این طرح برای مشترکانی که مصرف شارژ رایتل آنها زیاد می باشد توصیه می شود.

برای اطلاع پیدا کردن از جزئیات این طرح و همچنین که این طرح چگونه باعث می شود که شارژ شما کمتر مصرف شود با ما همراه شوید.

شارژ رایتل خود را بهینه مصرف کنید طرح بینهایت رایتل جدیدترین طرح رایتل می باشد که از سوی این اپراتور ارائه شده است:

 

طرح بینهایت رایتل

بنا به سایت رایتل؛ طرح بینهایت رایتل امکانی را برای مشترکین دائمی خود فراهم آورده که میتوانند با خیال راحت پیامک بزنند ، مکالمه کنند و از اینترنت پرسرعت همراه و وبگردی لذت ببرند بدون اینکه نگران شارژ رایتل سیم کارت خود باشند.

با استفاده از این سرویس مشترکین دائمی قادر خواهند بود که بدون هیچ گونه نگرانی مبنی بر صورتحساب، شارژ رایتل و هزینه های ناشی از مکالمه و پیامک و اینترنت به هر میزانی که تمایل داشتند و به شرط رعایت سقف مصرف منصفانه، از سرویس های مکالمه ی صوتی، پیامک، و اینترنت استفاده نمایند .

هزینه ی فعال سازی این سرویس: مشترکین دائمی رایتل با پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به عنوان شارژ رایتل بدون در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده، این سرویس را فعالسازی نمایند. و مشترک با پرداخت این مبلغ میتواند از مکالمه، پیام رسانه ای، اینترنت و پیامک بهره ببرند و نگران خرید شارژ رایتل برای گوشی موبایل خود نباشند.

با استفاده از این سرویس ماهانه 10 هزار دقیقه مکالمه، 10 هزار پیامک و همچنین 10 هزار پیام چند رسانه ای درون شبکه و همچنین 500 دقیقه مکالمه صوتی و 500 پیامک خارج از شبکه رایتل به همراه 30 گیگ اینترنت پرسرعت رایتل استفاده کنند. همه ی این سرویس های تنها با پرداخت پنجاه هزار تومان به عنوان شارژ رایتل امکان پذیر می باشد.

رایتل در وبسایت خود اغلام کرده است که در این سرویس هیچ گونه ودیعه ای از مشترک دریافت نمی شود. در صورتی مشترک دارای طرح بینهایت از سقف تعیین شده برای مصرف عبور کند، تنها در همان سرویس با تعرفه های عادی شارژ رایتل و مبلغ مذکور در قبض مشترک قرار میگیرد.

همچنین اولین اپراتور نسل سوم ایران یعنی رایتل در کنار خدماتی همچون پیام صوتی و پیام کوتاه با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل یعنی 3G، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گشترده وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم میکند که از جمله آن میتوان به خدمات مبتنی به اینترنت پرسرعت و سرویس های چند رسانه ای اشاره کرد. وبلاگ ما استفاده از این طرح را برای مدیریت شارژ رایتل شما پیشنهاد می کند.

اصل نوشته : طرح بی نهایت رایتل